Sunday, April 24, 2011

23 Nisan

Beklenen Bahar 21 Nisan öğleden sonra itibariyle İzmir'e geldi.. Rüzgar kesilince, 23 dereceye varan sıcaklık anlamlı olmaya başladı. Bugün de hava ve Kordon harikaydı yine..Ayy sanırım artık İzmir'i sevmeye başladım:)
Kordon saat 11'den itibaren dolmuş, ama yine ballı insan modeli olarak bomba bir yerde park yeri bulmayı başardım, başladım Zafer Anıtı'na doğru yürümeye başladım. 23 Nisan coşkusuyla her yer cıvıl cıvıl..anıtın önünde fotoğraf çektirenleri görünce kıskandım ben de rica ettim bir genç grubundan fotomu çekmelerini.."Abla Eren çeksin o iyi çeker, Tuba'da fena değil" neyse Tuba aldı makinayı "anıtta çıksın mı arkada?" "Evet lütfen" gruptan biri "o zaman alttan çekmelisin" ben hemen atladım "olmaz olmaz, şişman çıkarım sonra" gruptan biri "abla ya seni dibinden de uzaydan da çekseler sen kilolu çıkmazsın, inceciksin!" Tatatattammm, ayyy sen ne tatlısın ufaklık diyesim gelse de tam boyle demeyip "adın ne senin?""Sinan""Sinan seni cok sevdim, gel beraber çekilelim" Sinan'da dünden hazırmış ışınlandı yanıma, gruptaki digerleri ben de ben de derken hep beraber bir fotograf cektirdik. Lise de olmak, genc olmak guzel yaaa..sen hayat gulunce, hayatta sana guluyor sanirim..

Tshirt : Zara
Mont : Zara
Pantolon : Next
Çanta : Younique
Ayakkabı : Desa


Tabiiki gun boyle bitmedi. Ogle Reyhan Pastaneslne gittim. Yan masaya kim otursun? Ender Sarac! Bu haftada sirf kendisinin zayiflama yazilarindan dolayi Posta gazetesi almisim, yakinen takipteyim yani kendisini:) Neyse efendim simdi siki durun, niye o zayif-ben degilim? Ben meshur portakalli cikolatali Polka pastasinin yaninda sade kahvemi iciyorum. Diger masa cay..sonra ilave siparisler, iki masaya da bitki caylari ve cay tabagindaki ikram kakaolu kurabiyecik..ardindan garsonla yapilan 2 ayri dialog : "Kurabiyeyi alabilirsiniz"..Ben "bu kurabiyeden birkac tane daha alabilir miyiz?" Yani ne denir bunun uzerine..durum belli:) Sonra bu sabah annem sms atar tabi : "Posta al, zayiflama kitapcigi veriyor-Ender Sarac'in" :)) Aksam uzeri eve tam girdim. Ozo aradi, senin su antikaciya gidelim diye..tamam diye atladim, hava hala sicak acaip parmakarasilarimi giyesim geldi..sonra dedim "ya istiosam giyeyim" giydim de..Izmir'in en cok busunu seviyorum. Ne istiorsan yap! Ozgurluk dibine kadar! Yani ben sezonu dun actim, Izmir Bahar'a cok hizli giris yapti bilmiyorum artik Yaz'a nasil gireriz;)
Ceket : LTB-Waxed
Terlik : Twiggy

No comments: