Tuesday, April 26, 2011

yerçekimi mi? o da ne?

Bu sabah güne tatsız başladım ama gülerek..nasıl mı? ayakkabım kaydı, düştüm ama o kadar komik düştüm ki, boylu boyunca uzandığım yerden kahkaha atmaktan kalkamadım! İşin enteresan tarafı sabahın 7:15'inde etrafdan nasıl oldu da o kadar çok kişi koşup "bayan iyi misiniz? yardım edeyim mi?" (birde İzmir'lilere ehlikeyf derler!) demesi mi yoksa karizmamın çizilmesi mi bilemedim..Bildiğim tek şey: yerçekimini hiçe sayarak, yerden yükselme rekorunu egale ettiğimdir! Yani normal bir insan evladı ayağı kayınca yerden bu kadar mı yükselip sonra yere çakılabilir kardeşim?..pess yani! Düşmem bile aksiyonel! ahhh ahhh acıyan kolum, moraran bacağımı hiç söylemiyorum hiç..Allah'tan elbisem yırtılmadı :) (mal, canın yongasıdır:) eikikiiii)
Bu arada aşağıdaki elbisem dün akşam yine Küçük Sırlar dizisinde giyilmiş! Genelde önce ben sonra onlar giyiyordu bu sefer zamanlamam kötü olmuş. Bu arada nasıl oluyor da ben ne giyiyorsam, orada da birileri tarafından giyiliyor-böyle giderse yakında dizinin moda danışmanlığına aday olacağım:)
 Ceket : Club Beymen
Elbise : Say
Saat : Swatch
Çorap : Calzedonia
Ayakkabı : 9 West
(Bu arada elbise ve çorap lacivert)

No comments: