Sunday, April 24, 2011

eski dost / old friend

Bugün, Tansaş'a gitmeyi üşenip Mahalle marketine gittim, Uno'mu almaya..kasaya geldim bir taraftanda telefonla konuşuyorum..O da ne? hemen jet hızyla telefonu kapatıp "ayyy bir tane solo test alabilir miyim?" dedim kasiyere..Evet! Çocukluğumıuzda her evde karşımıza çıkan, "solo" oynanan, sizi saatlerce o küçük yuvarlak tabla ve piyonlara piskopatça bağlayan oyundan bahsediyorum.
Sanki yıllardır görmediğim bir dostu görmüş gibi hissettim. Nasıl mutlu oldum anlatamam..Yine eski günlerde olduğu gibi solo test oynuyorum. Marketten döneli 3 saat oldu, daha yemek yemedim, oturduğum koltuktan da kalkmadım-oynuyorum:))

Henüz "bilgin" (1 piyon kalırsa) olamadım-ilk oynadığımda ise "normal" çıktım neyse ki (5 piyon kaldı)..Allah'tan 9 piyon kalmadı da "Beyinsiz" olmadım:) Bu arada farkettimde parmaklarım kalın geldi piyonları oynatmakta zorlandım..eee en az 25 sene geçmiş tabi- oynadığım zamanların üzerinden;)

No comments: