Sunday, April 10, 2011

mevsim geçisi / shift to Spring

Bu mevsim geçişlerini oldum olası sevmemişimdir. Bot giysen terlersin, çizme hiç olmaz, açık ayakkabı ona kezza..geçenlerde çorap üstü açık ayakkabı giydim, valla Vogue'dan fırlamış gibiydim ama Alsancak'da bile ilgi odağı oldum. Buradan çıkarılacak sonuç: toplum bu modaya henüz hazır değil:) Kala kala spor ayakkabı ve babetlere talim oluyorum ya da ben elimdeki ayakkabı kaynağını yeterince iyi kullanamıyorum:) Sadece ayakkabı da değil aslında tüm kıyafetlerde aynı şey oluyor! Sokağa çıkarken özellikle de haftasonları hep bir kriz yaşıyorum. Hem şık, hem spor, hem de rahat bişiler olsun derken en son giyip çıkardıklarımı üzerime takıp yallah sokak yapıyorum.
Net'te gezerken baktım insanlar ne yapmış diye..hoş olmuşlar, bazıları iddialı olmuş ama genelde uygulanabilir kombinler..

No comments: