Sunday, April 24, 2011

Baskın renklere selam, yola devam : Neon

Geçen Bershka'ya girdim vee beynim bloke oldu, color block'dan sonra:) her raf her kıyafet cıvıl cıvıl..yaaa ben yine 20 yaşında olmak istiyorum,çıtırık çıtırık giyinip çıkayım istiyorum sokaklara. 2 dakikadan fazla dayanamadım ve 2 tane rengarenk ceket aldim. Ertesi günde hemmencecik giydim..bu arada kotum belimde kemerle durmazken şimdi zor giyiliyoo:(  çokk mutsuzum çokkk..benle yeme aşkımın arasina bir kara kedi girmeli, acilen ayrılmalıyız! Yoksa halim haraapppp:( ayrıca acilen makyaj yapmalı, acilen saçlarımı da kestirmeliyim-zira ya elimle ya da tokayla bastırmak ya da düz fönle hepten etkisiz hale getirmek gerekiyor yoksa bonusgillerden beter oluyorum!!

Ceket : Bershka
Tshirt : Zara
Jean : J Brand
Ayakkabı : Divarese
Çanta : Mango

No comments: