Thursday, December 15, 2011

bulduummm!! / finally found!

Vayyy bayadır sesim çıkmamış:) İş, tiyatro, sosyla, çılgınlık seviyesinde kitap okuma felan derken zaman ayrımak zor oldu bu kez..Hayatımda eğlenceli değişiklikler, güzel şeyler olmaya devam ediyor-bu yüzden çok yoğun olsam da hiççç şikayetçi değilimm. Bu hafta içinde nihayet Serkan’ın kına gecesi için bir kıyafet alabildim. Etrafımdakiler biliyor son zamanlarda neredeyse hiiççç alışveriş yapmıyorum-aslında yapamıyorum?! Nedensiz bir şekilde bir şekilde bu konuda diete girmiş gibi davranıyorum. Aslında bir bakıma da iyi olmuyor değil hani-saving saving’dir;) Gelelim kıyafete..Pazar akşamı Mango’ya gittim Aslıcanıma hediye almak için ve pıtt elbise askıda bana bakıyor..denedim, sonuç bombastik-hemen aldım tabi! Şimdi sıra asıl gün için elbise almaya geldi..onda da şık bir straplez işi çözer mi acaba?



No comments: