Saturday, December 24, 2011

Carrie Bradshaw sık sık der ya "NY'da bekar olmak zordur" diye dün gece farkettim de gerçekten bu konu İstanbul'da da zor..gece klüpleri ağzına kadar mutsuz, birbirini arayan ama belki de hiç bulamayacak single'larla dolu! Hem de her yaştan..konumuz bu değil ama dün gece çok gözlemci olduğumdan ve de bu durum çok gözüme battığından belirtmeden geçemedim işte..diğer gözüme batan şeyse içerideki herkesin neredeyse tek tip giyindiğiydi.! Erkekler de genelde kırmızı pantolon(şaka yapmıyorum!) ve üzerine kapşonlu kazak ve sweatler-Kızlarda ise kalın siyah opak çorak üzerine kazak boyunda! krem ya da başka bir rengin en açığından giyilmiş vücudu saran elbiseler!! wooww herkes ne kadar çok vücuduna güveniyor-şaştım kaldım doğrusu:) bizim masadaki kızlar kot ve bluz/kazak ikilisini seçmişlerdi:en normal masa:)
Ben de nihayet geçen yıl İzmir'deyken gelen bir doğum günü hediyesini giyebildim! Deri parçalı asimetrik şeyi hiçbir yere uyduramamıştım ama dün akşamki rüküşlüğümle birebir uyum sağladı neyse ki:)
bileklik : Herry
saat : Diesel
bluz : BSB Jeans
kot : Next

2 comments:

Anonymous said...

bu bluzu hatırladımmmm:) İzmir;)

.. said...

eveeett:)