Saturday, December 17, 2011

çizgili birşey / something striped

 Bu sabah sahilde koşarken farkettim ki spor yapan 2 ayrı grup var:biri son derece tiki-tanga eşofman veya spor takımları, kulağında kulaklıkları, ellerinde su şişeleriyle, çevreyle sıfır ilgisi olanlar bir de normal bir eşofman giymiş ve yürürken/koşarken martılara, denize sevgiyle bakan, diğer spor yapanlarla yüzyüze geldiğinde onlara gülümseyen grup:) Sanırım ben de ikinci varoş gruba giriyorum:) Niye mi bunca şey anlattım. Bugün bu kokoş gruptan bir çiftin eşofmanlarına bayıldım! Bildiğin enine çizgili kumaştan eşofmanlar! Erkeğin ki koyu ve açık gri çizgili, kadının ki ise rengarenk çizgili..tabi ki eşofmanların sadece üstleri-yani Dalton'lar gibi bişi hayal etmeyin:) Çizgili herşey çok moda ama bunun eşofmanlara sıçradığını görmemiştim:)
This morning I saw a lovely couple wearing striped sweatsuit when I had regular morning sports. Nowadays, we can see many striped dressing but this was the first time to see swweatsuit! Men's' grey+black, ladie's was colorful. Do not be prejudiced, they were not Dalton brothers:) Only their sweats're striped, pants were mono-color. Followings are not about sports dressg but my popular combines with striped something;)
     
buna bayıldım işte!

No comments: