Friday, February 4, 2011

havalı montlar / eye catching jackets

Deri montlar kendimi bildim bileli çoğu kişinin bir numaralı tercihi olmuştur. Ama 2008'den beri etkiisni arttırarak kral koltuğuna oturmayı başardı! sadece mont ya da ceketler olsa iyi..Deri herşey çok moda oldu. Etek, şort ve pantolonlar..ama bunlar sonraki postlarda;)
Şimdi deri mont'lara konsantre olun istiyorum: Hani kadınlara biraz daha dişilik katan, erkeği de daha karizmatik gösteren montlara!..Eskiden daha çok kot ya da benzeri pantolonlarla kombinlenen montlar, şimdi herşeyle ama herşeyle rahatça kombinleniyor ve çok da güzel oluyor! Mesela benim favorim, şifon elbise ya da krem renkli herhangi bir elbise üzerine deri mont giymek..bayılıyorum! Sizin tercihiniz hangisi?

Aşağıdaki montun rengine de modeline de hasta oldum! Modeli geçtim, aynı rengi bulsam hemen alacağım bir tane, ama nerdeeee..gören bilen varsa Allah rızası için haber versin ;)

No comments: