Saturday, February 19, 2011

baby-maybe?

ya bu çocukları görünce, sırf süsleyip püsleyip gezdirmek için bile olsa çocuğu olsun istiyor insan-tabi ki uykusuz geçen geceleri, endişe ve sorumluluklarınızı hiç saymıyorum sevgili anneler;)

yaww nasıl bir tatlılık bu yahu!
 
Bu arada bu ikisine bayıldım! Annem küçükken benle Serkan'ı, böyle giydirirdi! Sonra Benan doğdu da Allah'tan Serkan-Benan çeşitlemelerine geçildi de ben paçayı kurtardım:)
kafadaki kasket'e bakın Allah aşkına! nasıl bir surat-nasıl bir kafa:)
Şaşkoloz :)
Bahal," yeşil pantolon" diyorum;) yukarıdaki foto niye "Kuzey-Bahar" ikilisi olmasın?
bu "topalak" da çok tatlı, ileride Beyonce ya da Rihanna ablası olabilme potansiyeli var gibi hissettim:)
Bu ufaklık ta özgün tarzıyla Yoko Ono olmaya aday ;)
Bu arkadaşımızda "büyümüş" hatta daha da "büyümek" istiyor gibi!! "Cool Kızı"!
Bu yaşlarda kız çocukları hemmencecik büyümek ister, sonraki seneleri düşünmeden:)
"Kaç yaşındasın bakalım ufaklık" "Ben -ufaklık-değilim! taamm 10 yaşındayım!" sorsan annesine "7"dir..ama ya sonra? "kaç yaşındasınız hanfendi" "35!" .."ya Ayşen Hanım 3 yıl önce de 35 değil miydi?" :))

No comments: