Friday, May 9, 2014

süpperr bir haftasonu olsun!

Günaydın herkese..Bu aralar vakit buldukça sevgili Feride ile evin önündeki Çamlık'ta akşamları yürüyoruz. Ee..hal Böyle olunca kondisyonum süperdir diye düşünüyordum. Düşünüyordum dedim ta ki geçtiğimiz Pazar’a kadar! Geçen hafta eşim yüzmeye giderken peşine takıldım, o yüzerken ben de koşu bandı takılırım didim. Ne de olsa bir gece önce Ruhsar’ın düğününde fil gibi yenmiş içilmiş-alınan 5000 kalorinin bir kısmını yakmak, vicdanı rahatlatmak lazım..Efendim çıktık koşu bandına-çıktıktan 30sn sonra yükseltmeye başladım hızı da eğimi de..aboovv..o da ne? Koşamıyorum! Kondisyonsuz değilim, tanıyanlar bilir-çok değil şundan 3 sene önce fitness salonlarında en benim diye koşan erkeklerden daha uzun ve yüksek hızlarda koşan ben hız daha 6, eğim 2 olduğunda şişti! Morali bozmadan, etrafa çaktırmadan tekrar sakin hanım hanımcık kız modeliyle sakin yürüyüşe geçtim. Sakinken insan daha detaylı düşünebiliyor:) Buldum-eksik olanı! Müzik-yüksek tempolu müzik! Hemen telefondan “Work Bitch”i (isim manidar:P) bulup, sesi kökledim. Ondan sonra olanlar oldu zaten! Bir baktım 5 dk sonra hız 8 eğim 4’de gayet iyi koşuyorum;) Demek ki neymiş, yakıtı ihmal etmemek gerekiyormuş. Aşağıda havuzdan beni öyle uçmaya yakın hızda yaldır yaldır gören eşim çok takıldı sonrasında. “supergirl sakın uçma ha-yürüyeceğiz ok mi?” diye:P
Buradan çıkarılacak kıssadan hisse, her iş için motivasyon kaynağı vardır-bunu bulup, kullanmak lazım, bu da size kalmış;) Ayy çok havalıyım ya, şiirsel, felsefik, ana fikirci bir Cuma yaşıyorum:b Hayırlara vesile olsun-Neyse öpüyorum sizi-sevgiler, selamlar :*
tshirt: Kadıköy - pant:Zara - babet:9W - mont:HongKong'dan no name:) 
breh breh breh..saçlarıma bakın siz, leopar gibiyim :P

Herkese mutlu haftasonları..

No comments: