Thursday, May 1, 2014

May Day

Bu aralar zembereğinden fırlamış yay gibiyiz, hiçbir tatili, hiçbir arayı boş geçmiyoruz. Hoopp bir yerdeyiz. Bu kez de malum, yolların çoğu kapalı oluğundan yakınlara kaçalım dedik ve Riva Günü yapmaya karar verdik. Edirne mi-Karasu mu derken nasıl Riva'ya gittik bilmiyorum ama gittik işte:)
Riva Elmas Koyu'ndaydık. Hem çok yakın hem de süper yeşili ve denizi olan bir yer. Sakinliğini söylemeyeceğim bile! Gerçi sezonda böyle boş kalacağını sanmıyorum ama olurda sakin olursa harika olur:) 
Klasik yedik-içdik, tavla oynadık döndük. İnsanlar denize giriyordu! Hala şoktayım-biz kazakla otururken nasıl denize girdiklerine:) 
İstanbul'da ve Anadolu yaşıyorsanız bir ara kaçın derim..hoşunuza gidebilir;) Günün görsel özeti aşağıda:
yer beğeniyorum:) 
tatliş kuzi
masamız'ı seçtik:) 
güzel demiş miydim? 
Deniz ne kadar berrak-fark ettiniz değil mi?
Bahar güzel birşey ya.. 
masamızın olduğu yerden-manzara.. 
kumsal harika! genelde kumluk tek burası midyeliydi.
davetsiz misafirimiz;)
milet yüzüyor ben ancak gömlekle geziyorum..üşüngeç bir insanım:b
ohh şimdi oldu..üşürüm ben;)
UNSTOPPABLE BEN :))
hadi bakalım, sadece ayağımızı soksak da sezonu açtık;)
artık 19 Mayıs'ta Alaçatı'ya - kısmet;) 
"Tatlım-öyle değil, ver kamerayı ben göstercem nasıl çekileceğini"..pozu :D
evet-alışık olunan bir manzara..sahilde de çalıştım bir ara, açıp notebook'u;)
midye de topladık..geri kalmayız hiçbişiden
ayy canım emektar babetlerim..artık son demleri, iyicene eskidiler:S
günün jübilesi Çavuşbaş'ndaki Maria's Cheesecakes'de yapıldı..
Maria Hanım'la da bi foto çektirmeden dönmeyelim dedik;)
nömnömnömm..enfesti yine cheesecakeler. Hele de o kahveli yok mu o kahveli!
gömlek:Mergazzer - sweat:Zara - kot:Mango - babet:TBurch

No comments: