Sunday, May 20, 2012

Aslı Ne Giymiş?

Canım arkadaşım Aslı ile aynı şehirde yaşamaya yaşamaya aynı anda birebir aynı şeyleri alıp, aynı şeyleri beğenip, aynı şeyleri okuruz. Bazen 'hastanede karıştık mı' diye düşünmüşlüğüm bile vardır:) Kendisi başarılı bir diyetisyen, süper bir anne, gözlerinin içi gülen, pozitifliğini karşısındakine bulaştıran dünya tatlısı bir insandır. Ayrıca benim ikoncanlarımdandır;) Artık sık sık Aslı'dan tüyolar alıyor alacağız-bilginize;)
tshirt : Cavalli - tayt : Twist - bileklik : İnciden
saat : DKNY - fular : S.Madden - çizme : Elle 

3 comments:

asLI said...

canımsın sen de benim! :)"aslı ne giymiş?" fikriyle bana geldiğinde kabul etmekte zorlansam da artık çok keyifle yolluyorum sana fotoları.. umarım followerların da beğenirler ve iyi bir iş çıkarırız birlikte! :) seni seviyorum ve kocaman öpüyorum!

.. said...

deli misin çok eğleneceğiz-tek korkum bu çılgın düzende daha çok para harcar hale gelmemiz:)

Bebek ve Nİkah Şekercİnİz said...

Vee o birr saat koleksiyoncusudur..bunu da ekleyelim:)