Saturday, March 3, 2012

H&M - Marni Collection

H&M'in yeni tasarım koleksiyonu Marni'ye ait..Marni de en az diğer tasarım koleksiyonlarındaki markalar gibi son derece pahalı bir ürün gamına sahip-yanılmıyorsam İstanbulda'ki mağazası Akaretler'deydi..Koleksiyonun tüm parçalarının görsellerini buldum sizle paylaşacağım birazdan;) ama paylaşmadan "nasıl satın alırsınız?"ile ilgili bildiklerimi anlatayım. Bu arada ben daha önce hiç tasarım HM almadım ama alan arkadaşlarımın yaşadıklarını biliyorum. Satış 8 Mart'ta başlıyor. O sabah İstinye Park, Marmara Forum, ve ya Gordion-Ankara'da olmanız lazım. Ürünler sınırlı olduğundan öncelikle sıraya giriyorsunuz-tabiki mağaza açılmadan;) Sıradakilere içeriye giriş saatlerini gösteren renkli bileklikler veriliyor. Sıra sizinde bulunduğunuz gruba gelince içeri giriyorsunuz ve huupppp süre başladı! Sadece 10 dk.nız var ve her üründen sadece 1 adet alabilrisiniz! Değişim/iade için de max. 2 gününüz var! ayy resmen süper market yarışması gibi :S(eskiden böyle bir yarışma vardı. Çiftler market içinde saklanan BONUSlu ürünleri bulmaya çalışırlardı-gençler için anlattım;)) Çok stresli yani..Alışverişi çoğu kadın gibi benim de ihtiyaçtan ya da stresden kurtulmak için yaptığım düşünülürse bu olay bana göre değil. Zaten koleksiyonda çok beğendiğim tek şey ilk fotodaki tshirt. Olur da siz giderseniz bana da S bir tane almanızı rica ederim;) Koleksiyondan tek beklentim: bu tshirtün yağmalanmadan kalmış olması! Sanırım yine 'imkansız' kategorisinde bişi söyledim :S

No comments: