Friday, March 30, 2012

effortless city chic

Bugün bir arkadaşıma çok güldüm..hala da gülüyorum-aslında gülmeli miyim o konuda da kafam karıştı biraz düşününce-ama neyse..Bizimkisi yeni biriyle tanışmış. Arkadaş son derece yakışıklı, eğlenceli ve de kariyer sahibiymiş-yani günümüz 'plaza girl'lerinin en sevdiğinden:P Neyse efendim, yaklaşık 4 saat çocuğun deriiin tasvirini dinledikten sonra "eee napacaksın?"dedim-cevap bomba : "tatlım, adamın gamzeleri vardı, gülünce çok tatlı oluyor ama ben bir gamzeliden bir kazık yedim- bir daha almiimm sağol" demez mi? Tepki olarak tek çıkarabildiğim ses "ığğhh??" oldu! Şaşkın arkadaşımın en son ayrıldığı sevgilisi "gamzeli" diye bizimkisi "tüm gamzelilere" damgayı vurmuş! :) Konunun üzerine yorum yapmaya çalışırken hoppp yeni bir soru geldi : "dostum, yarın akşam doğum gününe giderken ne giyeyim?".."???" hala gülüyorum. İletişim e-mail, sosyal medya derken iyicene hızlandı ama ikili konuşmalardaki hıza hala ayak uyduramıyorum-kafam karışıyor azıcık. Hiçbir durum, hiçbir konu üzerinde çok durmuyoruz-düşünmüyoruz. Fırrt o konuya, fırtt şu konuya..neyse ben de fazla sorgulamayıp, sorusunu cevapladım : "bu akşam ki post'a bak, cevabım orada olacak;) "

No comments: