Saturday, October 22, 2011

İstanbul-Paris hattı / from İst to Paris

Bugün inanılmaz bir iş daha yaptık İris'le..ben takınca takıyorum sanırım:( Neye mi taktım yine? tamam anlatıyorum : yine Zara'dan bişi. Bir ay önce kadar bir pantolon beğendim. Uzun zamandır aradğım basic bişi: dar kesim, bilekte bitiyor. Bordo, siyah ve camel'ını aldım. Hem fiyatı uygun hem de banko herşeyle kombinlenen bir model. Neyse efendim eve geldim siyahın dizinde bir sorun var. Geri götürdüm ama başka 34 beden kalmayınca alamadım ama hemen de vazgeçmedim. Ankara-İst ve İzmir'deki tüm Zara'ları aradım hastalıklı bir şekilde..onlarda da yok:( ev 2 tane Zara'nın ortasında olunca her Salı ve Cuma akşamları pantolon geldi mi diye yokluyordum ta ki bu Cuma'ya kadar yani dün akşama kadar..Görevli bayan: "ondan artık gelmez" diyene kadar. Derin bir hayal kırıklığı içindeyken İris'in BBM'den gelen mesajıyla dalgınlıktan sıyrıldım ve hemen İris'e durumu anlatıp Paris'deki Zara'lara bakmasını rica ettim. Minnoşum kırmadı beni bugün gitti. Hatta tam emin olamadığı için tarifime uyan iki modeli Zara'dan naklen yayınla sms.ledi:) vee..2.fotodaki aranan pantolonu buldu:) O sırada yanımda olanlar bu konuyla ilgili yorum yapmadı!! yani global alışverişin son noktasında, ısrarlı bir kadın karşısında ne denebilir ki, değil mi ama;)
İrisim, bebişim-çok sağol canım, çok mutlu oldum:)
Bu arada Zara Paristeki kıyafetler bizimkinden biraz daha farklı olabilir mi? ;) Zira iki fotoda da Zara'dan çıkmayan biri olarak görmediğim şeyler var :P


No comments: