Sunday, October 23, 2011

Cumartesi / Saturday

Hava güzel olunca, günü değerlendirelim dedik ve attık kendimizi dışarı..Önce Moda-Dodo'da kahvaltı yaptık üniversiteden arkadaşlarla..Baktık hava daha da ısınıyor alamadık hızımızı karşıya geçtik. Beşiktaş-Taksim-Tünel derken hadi Pierre Loti'ye gidelim dedik..aaa o da ne Pierre Loti, Eyüp Sultan'ın oradaymış (ben bilmiyordum:)). Gitmişken Eyüp Sultan ve çevresini gezip sonrasında Pierre Loti'nin muhteşem manzarasında yorgunluk kahvemizi içtik. Akşam 8 gibi eve geldiğimde yaklaşık 12 saattir dışarıda olduğumu farkettim! Ne denir ki buna? Pes yani:)
hırka : Bershka
bluz : Ole
saat : Swatch
kot : Zara
bot : Elle
yağmurluk : Stradivarius
eşarp : günün hediyesi-Pierre Loti Hatırası :)

Rüzgar olduğunda saçlarımı tutmam gerekiyor, bu da komik bir görüntü oluşturuyor:) Eminönü'nden başlayarak, Ayvansaray'dan metrobüse binene kadar çektiğim fotolardan birkaçını paylaşmak istedim:
çok havalı bir balıkçı kayığı
ahhh ahh nerede o İzmir'in bedavaya dağıtılan Lokma'ları..
"tesettür şıklığı"
Pierre Loti-masamızdan..
"Sevgili Ağaçlar" çok sevdim..
Sokullu'nun türbesi
konsept : Blue;)
Pier Loti'den inerken..akşam güneşiyle Kongre Merkezi harikaydı!

No comments: