Tuesday, May 31, 2011

iyi fikir / such a bright idea

Hazır çiçek-böcek modundayken, hoşuma giden birşeyi daha göstermek istiyorum. Tatatataaamm..eskmiş, dağılmış kitap ciltlerinden hem dekoratif hem de bilgili saksı!
Ne mi lazım? içi dağılmış, eskiciye vermeye hazırlandığınız ciltli bir kitap/dergi/mecmua vb.,(ben bit pazarından aldım-zira kitaplarıma gözüm gibi baktığımda eskiyen yok),saydam bir plastik kap(kitabın içine oturtacağız), ve soon olarak bir bitki, tercihen bitkicik..
Kitabın içini bir falçata ile oyun, oyulmuş kısma saydam plastik kabınızı yerleştirin (ben peynir kabı kullandım, hani şu peynirciden açık peynir aldığınızda kullanılan saydam kaplardan..hazır peynirlerde olan kalın plastik kaplardan bahsetmiyorum). Sonra biraz toprak ve ekmek istediğiniz bitkiyle prosesi sonlandırın.
Benim bitkimin kabı küçük oldğundan saksısını çıkarmadan direk kitabın içine koyduğum plastiğin içine oturttum. Böylelikle sulamanın dozajını kaçırdığımda bitkimin çürümesin de önlemiş olmayı umuyorum;)

No comments: