Tuesday, May 31, 2011

alışverişkolik / shoppaholic

yok kendimden bahsetmeyeceğim:) aksine çılgın gibi alışveriş yapıp-kendine dur diyemenlerin reçetesini söyleyeceğim!
Bu aralar çılgın gibi kitap okuyorum aslında 2010'da doğrudüzgün kitap okuyamayan ben kitapkurdu, bu yıl bunun acısını çıkarır gibi okuyorum:) Okuduğum kitapların özetlerini diğer blogumda sizlerle detaylı paylaşacağım (vakit bulabilirsem!) ama bu okuduğum son kitabın özetini sizlerle hemencecik paylaşmak istiyorum-reçeteniz geliyooooorr:
10 üzerinden 12'lik bir kitap! Çünkü hedefi tam 12'den vurmuş! Bilimsel gerçekleri bu kadar iyi mi yazar biri? Okuduğumdan beri alışveriş yapamıyorum! Gerçekten..hatta cumartesi Gözde, sonrasında da Mauricio ile fıldır fıldır gezdik ama bişi almadım hatta mağazalarda doğru düzgün bişiye bile bakmadım!
Sizinde bu takıntınız ızdırap haline geldiyse, durmayın hemen gidin ve bu kitabı alın-okuyun-iyileşin:)

No comments: