Thursday, May 12, 2011

Enjoy the good life in İzmir :)

Bugün çok güldüm, güldürdüm-dergi fotoları çekimi sırasında..alt tarafı 1-2 foto çekilecek ama ben olayı Victoria's Secret çekimleri havasına soktum. Kameramana merhaba demeden, "fotolarda zayıf, akıllı, bakımlı ve güzel çıkayım-haa bir de gıdım çıkmasın" diye ekleyince; adam garip garip yüzüme baktı:) Allah'tan hatamı hemen anladım ve gülerek "tabii elinizdeki malzeme bu, dediklerimi yapabilmeniz için çok gayretiniz gerekecek" deyince ortam yumuşadı ve son derece eğlenceli bir çekim oldu.
Ama zormuş mankenlerin işi, her çekilen kareye bir bahane bulabiliyorsunuz, bir de çokk zaman alıyor-hiç bana göre değil:)
Fotoların rötuşlu halleri nasıl olacak merak içerisindeyim-Heidi Klum olmayacağım biliorum ama yine de merak ediyorum işte:)
Bu arada elbisem, Terzi Fatoş-İzmit'ten..tasarım ve kumaş seçimi bana, dikişi Fatoş Hanım'a ait..

No comments: