Saturday, May 14, 2011

Ankara

Son Ankara seyahatim de her zamanki gibi geçti, yani "harika"! Dostlarla ve kahkahalarla dolu dolu bir haftasonu..Alışveriş kısmı da plus side:) Zaten parfüm danışmanım Handanım'la-daha buluşur buluşmaz : "Handan, sen ne güzel kokuyorsun, ne ki bu?" "yeni keşfettim, seveceğini biliyordum, hatta şu an süper kampanyası da var, hadi sana da alalım" la başlayan dialog nerede biter? Evet bir tane parfümeride! Bizde kahve ve tatlımıza müteakip Sevil'de aldık soluğu. Parfümler Chanel- biri "Chance Eau Tendre" diğeri ise "Allure Sensuelle"..birincisi benim tarzıma yakın ama diğerinin alakası yok buna rağmen psikopatça bir şeklde çarpıldım. Ankara dönüşüm yaklaşık 2 hafta oldu, 100'lük şişe yarıya indi! O kadar sevdim işte-siz hesap edin. Bu arada söylemem lazım, Chanel'in enteresan bir havası var-özelikle Sensuelle için yolda bile çevrilip "pardon parfümünüzün adını öğrenebilir miyim?" diyenlerin sayısını hatırlamıyorum! Handan'ım sağol;) yeni parfüm ve kozmetik önerilerini bekliyorum. Zira black pearl ve paradoxal'u da çılgın gibi kullanıyorum. Etrafımdakiler morumsu ve ördek başı yeşili ojeli parmaklarıma hala alışmadılar ama ben gayet iyiyim-Radikal çevrimlere devam;)
mont : Zara
tshirt : Zara
pantolon : LTB
ayakkabı : Desa

No comments: