Saturday, March 19, 2011

kafa rahatlatma / craft show

Bu aralar maşallah'ım var, eski günlerime döndüm gibi-kitap okuma hızımı yoğun tempoma rağmen hala düşürmedim. Ayrıca evde kalmayı başarabilmişsem, ahşap boyama aktiviteleri de yapıyorum, eski günlerdeki gibi.. Örneğin aşağıdaki minik sandığı yeni boyadım. Bakalım beğenecek misiniz?
Ördeklerde pek hayal gücü kullanmadım, direk doğadaki örneklerinden kopya çektim hem de büyük sandıkla uyumlu olsunlar istedim. Küçük yeşil sandığım için ise uğraştım epey, gördüğünüz "eski, küflenmiş" havasını verebilmek için;)
Hatırlıyorum, yıl 2006..bu devasa sandığın sepet örgüsü gibi olan karelerini tek tek boyamış, üzerine eskitme yapmış, o da yetmemiş gibi bir de hepsine tek tek kabartma boya ile çiçek yapmıştım! vayy bee, gençlik işte;)
Bu sephada 2007'de Acıbadem'de otururken boyadığım zigon sephalardan biri..

No comments: