Saturday, March 19, 2011

ayakkabı arşivi / shoe-la-la-la

İzmir'e taşındığımdan beri ayakkabılarımı kutularında saklamam gerekiyor..Bir ayakkabıyı bulmak tam bir azap heline döndü..Her sabah aynı film: sakince bir kutu açılıyor-içine bakılıyor: YOK, sonra ikinci kutu: yok, üçüncü, dördüncü, beşincii....aaaaaaa!! hala bulamadıysam uysun uymasın bir önceki gün giydiğim ayakkabı-çizme neyse artık onu giyiyorum! Bu acıyı bitirmek için kendime önce saydam kutulardan alayım dedim. Önce çizmelerden başladım. Onda da öyle net belli olmuyor-birbirine yakın renkli olan ayakkabılar. İyisi mi kendime "ayakkabı arşivi" yapayım dedim, son çare olarak..Kaç zamandır aklımdaydı, açtım kutuları çej-kmeye başladım fotoğraflarını..sonrasında bu fotoları kutu üzerine yapıştırıcağım. Bugün çekmeye başladım -önce en sevdiklerimden başladım tabii ama "Ilıca'ya kumru yemeye gidelim, hava süpper hadii" çağrısı kulağıma daha hoş geldi:) ayakkabıların 10'da birini görüntüleyemedim ama yapacağım, haftaya :))


No comments: