Saturday, March 19, 2011

İpekyol

İpekyol ne tarzım ne de sevdiğim bir mağaza idi..ta ki bu kış, can sıkıntısından Agora AVM'de girip, şöyle bir bakana kadar! Meğersem İpekyol bir İtalyan firma ile ortak mı olmuş, yoksa koleksiyonları İtalyanlarca mı yapılıyormuş hatırlayamadım ama mağaza sahibinin dediğine göre İtalyanlar konuya ucundan kenarından bulaşmış ve ortaya harika şeyler çıkmış! Baktığım zaman indirim dönemiydi ama bir sürü şey buldum hem İpekyol'da hem de Twist'te..sonrasında koleksiyonda neler varmış diye baktığımda aslında sezonda olan herşeyin indirimde bulduğumu farkedip, extra bir mutlu oldum:)
Geçen gün üşenmedim, yeni sezon açılmış, gittim baktım ve niye indirimde bir çok şeyin kaldığını kolayca anladım. Bence ürünler Zara kalitesinde ama fiyatları 2 kat daha pahalı!
Ama yaz sezonu da kış da olduğu gibi çok tarz, çok güzel!

No comments: