Wednesday, November 17, 2010

Renkli Çoraplar / Colorfull Stockings..

   Ya komik  miyim neyim? Tamam kendime "moda blogger"ı felan demiyorum yani öle bir iddaam yok ama bu kadar ilgilen, sürüsüne bereket moda sayfalarıyla bloglarını takip et, sonra git siyahla kombinlediğin elbisenin altına laci çorap giy! Sabah kalkar kalkmaz vınn uçağa yetişeceğim, ver elini Antalya. Geceden plan hazır, hava sıcaklığı düşünülerek : petrol mavisi kısa kollu elbisem, altına siyah opak çorap ile siyak ayakkabı üzerine de siyah hırka. Tatatataamm.. uçakta farkettim ki çorap lacivert:) Siyah ayakkabı ve siyah hırka ile ne kaddar harika durduğunu söylememe gerek yok sanırım:) Uçaktan iner inmez karşılanıp sonrasında da bir sürü bayi ziyareti yaptığımdan öyle gezdim tüm gün. Geçende lacivert pantolon sanıp siyah pantolon giymiştim lacivert ceketin altına. Renk körüyüm desem onlar turuncu-yeşil-kırmızı-sarı'yı karıştırırlar, benimkisi yaşlılık:)
   Yine çok konuştum. Aslında renkli çorap konusuna girecem, ama giriş uzun oldu biraz.. Kesinlikle çok seviyorum opak çorapları, tam anlamıyla 'kurtarıcı"lar. Renkli ise seçim, ne kadar zıtsa renkleri o kadar güzel oluyor. Tabi baştacımız Siyah her zaman:) 
   What I Wore'un yazarı Jessica Quirck'de benim gibi düşünenlerden sanırsam. Baksanıza birbirinden güzel çorapları.

 
 

No comments: