Tuesday, November 16, 2010

Yeşil mi? Evet! / Just Green?

   Kim derdi eskilerin "hacı yeşili" benim de çocukken "böğkk" dediğim bir renk için yanıp tutuşacağım? Nereden estiyse esti, dedim "bana yeşil çok yakışır" (bir tane yeşil bişiim olsa içim yanmayacak-nereden biliyorsam yakışacağını?) ve başladım yeşil bir elbise aramaya..Yok kardeşim her renk var ama yeşil yok:( sanırım herkes "böğğk" tadında o yüzden moda değil konu renk! Yok yeşil'e nereden taktın deseniz onu da bilmiyorum..Gerçi üniversitedeyken rüyamda pembe bir ayakkabı görmüştüm, ertesi gün "aaa benim bir pembe ayakkabım olsa ne ii olur" demiş ve kendimi Kızılay'a atmıştım. Kızılay-Tunalı arası yürü Allah yürü..ve bulmuştum pembe bişi, siyah kalın tabanlı pembe rugan bir sandalet-vayy bee dün gibi hatırlıyorum, siz hesap edin işte nasıl bilinçaltıma yerleşmiş, nasıl etkilemişse beni;) Sonrasında da ona uygun pembe bir tshirt aramıştım. Her gittiğim yerde torbadan sandaletin birini çıkarıp, "bu renk bir tshirt arıyoum-var mı?"diye saatlerce aramıştım. "Big" li bir kot markası vardı o zaman ama Little Big değil-adını şimdi hatırlayamadım başka bir marka, şimdilerde yok sanırım. Neyse o zaman sandaletlerimle birebir aynı renkte yani uçuk şeker pembesi kısa kollu üzerinde kendinde küçük küçük kalpleri olan (sanki iğne batıra batıra yapılmış delikli kalpler) bir tshirt bulmuştum orada.O akşam rahat rahat uyumuştum. sonraki günlerde de pembe iri güllü bir eteği de (son derece pastel renkli muhteşem bir etekti) kullanarak ikisini de haşatını çıkarana dek giymiştim.Yani o zaman da çok normal değilmişim:)
   Bu kez rüyamda görmedim ama takıldım yeşil'e..Elbise bulamayınca tshirt, atkı, kolye, küpe, çorapla gazımı alayım diyorum ama yok sadece yeşil bir elbiseye özlemimi daha çookk artırıyor diğer yeşiller:( Diğer blog ve moda sayfalarına da baktım ama onlarda da ne kadar az foto var-inanamadım! yani aslında bulamamam normal gibi görünüyor, ama bu kadar "military" modası varken de pek anlam veremedim duruma:( Neyse, pes etmek yok! ne demişler arayan bulur, belasını da mevlasını da..Bu arada istediğim ton tam olarak 2.ve 3. fotodaki ton. Görürseniz haber verin-sevabına:)

1 comment:

Bahar said...

en sevdiğim renk yeşil, üstten üçüncü fotodaki ton favorim.