Friday, November 26, 2010

vahşi hayat / wild world

Lisedeyken pikniğe gitmiştik. Hepimizde eşofman varken sınıfımızın Kokoş'u Serap leopar bluzu ve altında siyah kumaş pantolonu ile gelmişti. Sonrasında çok muhabbette takılmıştık kendisine ama canım arkadaşım o zamandan görmüş ilerisini:) O fotoyu bulsam ekleyecektim ama bulamadım:(

Dedim ya taktım leopar desenine..Zara'ya her girdiğimde kendimi zor tutuyorum-sanki jungle'a girmişsiniz gibi her yer leopar ve çita deseni..kahve ve gri zemin üzerine ağırlık..Neyse kendimi tutuyordum aslında taaa ki Zara'da aşağıdaki bluzu görene dek:)
Neyse en sonunda içime sinen bir leopar bulduğum için çok mesutum:) 
Bershka tshirtümü de haftasonu çakarım..oo süpper:)

Bluz : Zara
Etek : Zara
Ayakkabı : Desa
Mont : Zara
Tshirt : Bershka
Kolye : Tilki (İzmit'te)
Waxed Jean : Next
Çanta : Network
Ayakkabı : Desa


Kuşlu, baykuş ve balık desenli kolyelerimle adeta balıklama atladım vahşi hayatın içine:)
Aaaa..bir de bu elbise var: canım annem'in aldığı..cepli felan süper rahat bişi..belirli bir deseni yok ama vahşi hayat tadında sayılabilir kendisi;) tam jungle! Birazdan Tarzan'ın sesini duyarsanız şaşırmayın :P


Leopar desenini sadece ben giymiyorum ve sadece bluzden ibaret değil tabi..şemsiye, fular, etek, elbise, mont, ayakkabı, çanta, toka, çorap..kısaca aklınıza gelen her türlü giysi ve aksesuarın leopar ya da başka bir hayvana ait desenlisini kolayca bulabilirisiniz. Güzelmiş be 70'ler-sevdim ben bu 'animal print' işini:)

3 comments:

serap said...

kulaklarım çınladı sanki:)))
ee vahşi doğada piknik olunca konsepte uygun olsun diye leopar bluzümü giymiştim:)))

ayrıca sana çok yakışmış bu desenler.çok beğendim sen harikasın kıyafetler harika fotoların hepsi çok güzel. eline sağlık kuşum.

.. said...

hheheheh komiksin be kuşum, "piknik ve leopar" evet son derece uyumlu sayılabilir, söylediğin açıdan..

gozde said...

bershka tshırte bayıldım