Monday, November 15, 2010

Bershka

İyiden iyiye Bershkacı olup çıktım..Bu Forum Bornova bitirdi beni, hepsi dipdipe-Stradivarius, Bershka, M.Dutti, Oysho, Zara.. ayy kısaca tüm grup orada..Yazın çok fazla elbise almıştım Bershka'dan-hepsi de çok içime sinmişti hem de fiyatları çok uygundu. İşte o takılış bu takılış..sürekli Bershkadayım desem yalan olmaz, gittiğim ilk mağaza haline geldi. Çıstak çıstak nakaratlarında "Bearşkaow" nidasının da getirdiği hararetli tempoyla didik didik ediyorum valla askıları:)
Örneğin üçüncü foto.daki kelebekli elbiseyi çok beğendim ama elbisenin bir kolu uzun bir kolu askılı giyip giyememe konusunda soru işaretim oldu yoksa kelebek desenli birşeyi kaçırmam:) Son fotodaki elbisede çok güzel ama bana hiç yakışmadı, omuzları oturmadı :S belli olmaz belki sizde güzel durur-bakın bakalım;)

No comments: