Saturday, November 28, 2009

www.polyvore.com

yeni keşiflerimden biri de polyvore.com. 5 dakika bakayım diye giriyorum bakmışsın 5 saat olmuş! Her seferinde 'ne kadar yetenekli insanlar var' demekten ve birazcıkta olsa kıskanmaktan kendimi alıkoyamıyorum, ne yalan söliim-itiraf.com gibi oldu ama öyle valla :) Sitede dolaşmaktan çok keyif alıyorum, renkler ve dizaynlar beni rahatlatıyor ve sanırım alternatif bir bakış açısı da yakalamama da yardımcı. En azından fotoğraf çekerken bakış açım iyileşti ya da ne biiliimm düzenlediğim herşeyde bir komposizyon yaratma sevdası içine girdim.Zaten zor beğenirdim şimdi hiçbişiyi beğenmiyorum :)
Çok vakit aldığından fazla meşgul olamıyorum ama haftasonu 1-2 saat takılmadan da edemiyorum. http://www.polyvore.com/cgi/profile?id=1112728 adresinden eserlerimi(!!) takip edebilirsiniz ;) 

One of my new discoveries is polyvore.com, usually I spent many times surfing on it and every time I thought that there are many talented & creative people with a bit jealously. Actually, I enjoy to spent time in this site , the colors and designs makes me relax and I also get an alternative point of view, I think. At least when taking photos my perspective improved and in everything I'm trying to create a composition. I cannot spend much time on it due to my busy agenda but only small things I did. You may follow me above link ;)






No comments: