Thursday, November 26, 2009

başladık / kickoff

kaç zamandır istiyorum ama "bir türlü zaman bulamııyorum" bahanesinin arkasına saklanıyordum. Zamanı yaratmaya karar verdim :)
Öyle çok modadan, trendlerden, güncel stillerden anladığımı iddia etmiyorum ama beğendiğim herşeyi paylaşmak istiyorum! Belki böylelikle itaatkar bir evlat, sorumluluk sahibi abla, sorunsuz çalışan, iyi arkadaş vasıflarıma birini daha eklerim-kimbilir?
Güzel olan herşeyi burada bulabilirsiniz, hatta annemin harika turşu tarifini bile:P

PRETTING-Adı da bulmam çok kolay olmadı, bütün güzel isimler kapılmış ayol:)

Finally, I have started to share. Many times, I tried to start but I could not due to the time shortage. But now, I decided to create more time and I start:)

You can find trends and all the things pretty in PRETTING..




2 comments:

BAHAR said...

Zerenim çok iyi etmişsin başlayarak , süper yazacağından şahsen eminim. Ben zaten e-posta ile bu bilgileri senden edinen şanslılardanım ama paylaşmayı bilmek lazım :) Sıkı takipçin olacağım, umarım da bir şeyler kapabilirim senden.

.. said...

sağol Bahar'ım ;)