Tuesday, April 8, 2014

Zayıflatma Uzmanınız : FatSecret

Malum Yaz kapıda..Herkesi bir zayıflama telaşı sardı. Bense fanatik Dukan'cı olarak proteinden bayılmak üzereyim. Alternatif arayışlar içerisindeyken Alkali diyeti çılgınlığını farkettim. Okudum, araştırdım ve gördüm ki aslında o da bir çeşit moda:( yani bence öyle tabi:) Sonra düşündüm taşındım "zayıflamak için neye ihtiyacım var?" Aslında az yemeye ve disiplinli olmaya ihtiyacım olduğunu farkettim. disiplinli olabilmek içinde günlük tutmaya karar verdim. Yine excelde yapacaktımki bu işi, aklıma ileri teknoloji harikası Note 8'im geldi:D (iler teknoloji harikası-diyorum çünkü cihazın yapamadığı şey yok..elim ayağım resmen) Dedim kesin güzle bir application bulurum. Search'e "calori counter" yazınca gelen programlardan FatSecret başlıklısını indirdim-indirme nedenim, adının hoşuma gitmesi:D
ama sonra gördüm ki siper bişi..aklınıza gelecek herşeyin kalorisini buluyor. Bulamazsa ürün barkodunu okutuyorsunuz, yine bulamazsa kendiniz database'e işliyorsunuz. Örneğin; sabah yediğiniz bir dilim Uno Çavdarlı'nın kalorisini merak ediyorsunuz. Uno yazıyorsunuz, alt kategorilerinde buluyor bizim ekmeği:) Sonra günlük aktivite ve uyku saatlerinizi de ekliyorsunuz-program size otomatik olarak ne harcadığınızı gösteriyor:) İçindeki "yemek tarifleri"de işin başka güzle tarafı.
Sizin Şeyda Çoşkun'unuz da "Fatsecret" olsun;) Hadi bakalım şimdiden hayırlı olsun herkese..

Bu da sitenin kendi tanıtımı;)

  • Ne yediğinizi takip etmek için diyet günlüğü
  • Yaktığınız kalorileri kaydetmek için egzersiz günlüğü
  • İlerlemenizi kaydetmek için kilo cetveli ve günlük
  • Diyetiniz için geniş sağlıklı yemek tarifleri koleksiyonu
  • Bütün gıda, ürün ve restoranlar için beslenme bilgisi
  • Iphone, Ipad, Android, BlackBerry ve Windows için Cep telefonu uygulamaları


  • No comments: