Thursday, April 17, 2014

haftasonu:hem şık hem rahat

Canım kocamı çok sevdiğimi söylemiş miydim? Eğer söylememişsen şimdi tam sırası.. Söyleme bahanem de şu: Şu an blogumu uçakta yazıyorum. Çünkü blogumu notebook'um olmadan her yerde rahat yazıp, resim yükleyebileyim diye, iş için tuttuğum ajanda ve bin tane ayrı notu ( pcdeki, telefondaki, post-it deki) bir yerde saklayım, excel'i her yerde kullanabileyim, seyahatlerimde rahat edebileyim ve benzeri yüzlerce nedenden dolayı benim düşünceli eşim Sevgililer Günü'nde Galaxy Note 8 almıştı. Sanırım şu ana kadar aldığım en güzel hediye !!! Bir cihaz bu kadar mı kullanışlı ve Kullanımı kolay olur? Hayatımı nasıl kolaylaştırdığını anlatamam~ iPad im anlamını yitirdi~ belki de bu yüzden onu oynasın diye Minik Egoş'a vermiş olabilirim :)) Sizde tablet almayı düşünüyorsanız Kalemli herhangi bir Samsung tavsiye edebilirim
Yaa nereden nereye geldim yine:)
uçakta hazırlıyorum site bu post'u dicektim sadece:) Gelelim asıl diyeceğime...
Efendim -malum Bahar geldi. insanın dışarıdan eve giresi gelmiyor. Haftasonu event'leri, brunchIarı arttı. Eeeee her okasyon da bizbize olamıyor malesef~ nasıl demeli? bazı kahvaltılar bile "cemiyet hayatı" karesi şeklinde olabiliyor. Sizde de böyle sıkıcı, eşofman yada eski babetlerinizi giyip gidemeyeceğiniz aslında pijamayla gidesinizin olduğu Ortamlar varsa aşağıdakiler hayat kurtarıcı olup, bana çok dua edeceksiniz ;)
sanırım sizde sevdiniz bu önerileri ~ burayı kadar geldiğinize göre;)
ee o vakit sağ üst köşeden bir follower olun, alttaki kutucuklardan birine tıklayiverin yahu:) Blogumuzun günlük okunma sayısı 300'ün üzerinde ama hala 80 follower var:( ha gayret, üşenmeyin:) sağ üst tarafda Followers / Takip Etmek için..  tuşuna basacanız ;) ;*

No comments: