Friday, December 7, 2012

Mardan Palace Hotel

Yazacak, paylaşacak çookk şey birikti. Yoğunum ondan yazamıyorum diye mızmızlanmıcam-zamanı iyi yönetemediğimi düşünüyorum son zamanlarda..Neyse düzelir İnşallah!
Yazmaya haftasonundan başlayacağım. Evet bu haftasonu değil geçen haftasonundan bahsediyorum:)
Mardan Palace'daydım efendim. işiniz Satış olunca farklı illerde bir sürü otelde kalma fırsatınız oluyor. Ama şunu çok rahat söyleyebilirm ki-Mardan son nokta olmuş: Büyüklük ve lükste! Dizaynı arabik ve şaşaalı..her zevke hitap etmeyebilir ama her detayda çok para harcanmış olduğu çok belli:) Kaldığım oda da ayrı başarılıydı. Genişliğini, manzarasını, banyo kısmındaki normal duş ile ayrıca kurnası felan olan hamam kısmını anlatmayacağım:)
Bu arada en çok gelen sorulardan biri yemeklerin lezzeti ve personelin yaklaşımıydı..Onu da cevaplayalım : Çok gayret ettim ama şikayet edecek bir yemek bulamadım:) Hepsi şahaneydi. Hele sushi ve noddle'ın lezzetini hiç anlatmayacağım! Personele gelince hepsi çok nazik ve güleryüzlüydü. Yani kısaca gidip kalınası-dinlenilesi bir yer Mardan..Buyrun gezelim :
odamdan-gündüz ve gece manzaraları
bunlarda gece modu:)
yakından;)
evet yanlış görmediniz Haydarpaşa:) Kızkulesi ve bilimum
bir sürü binanın kopyası olurda Hpaşa'sız olur mu?
yüzme havuzu deniz kadar! bir de etrafında
Saltanat Kayığı'nın dolaştığı kanal vardı:)
(yani biz öyle düşündük-devasa bir kayık vardı kanalda ve üstü örtülüydü:() 
havuz duvarları bile özenilmiş!
rüzgardan saçlarımı tutmak zorunda kaldım:) 
bu foto çoçuğu olanlar için;)
otelin içi, 4.kattan manzara
Odanın içi-Cariye kızlar yok ama her an çıkacaklarmış gibi bir havası vardı:) yatağın yanında kubbe altında dinlenme divanı vardı-onu fotolamamışım:S
bu arada oda 4 kısımdan oluşuyor-bir nevi 2+1 ev gibi düşünebilirsiniz:) 
sahildeki beyazlar-tuz. Dalgalar kıyıyı dövdükten sonra tuzlarını geride bırakmışlar;) 
ve FIN - emektar Deichman botlarım tuz üzerinde

No comments: