Thursday, January 19, 2012

öneri / suggestion

Herşey kardeşimin düğünüyle başladı- yooo..evlenmenizi önermeyeceğim:) Şöyle oldu efendim.. Kınadır, nikahtır derken arka araya iki gün saçıma maşayla operasyon yapıldı, lülük lülük olsun diye..Sonra İzmir'deki çok sevdiğim kuaförüm Bahriye, saçım dalgalı olduğu için kendi kendime de maşayı çok kolay yapabileceğimi söyledi..İşte bu cümleyle aklıma girdi. İzmir dönüşü gözümü karartıp aldım bir tane kendime..almadan önce denedik. Bir ince uçlular bir de kalın uçlular oluyormuş. Kalın olan daha doğal göründüğünden onu tercih ettim. Bir de aldığım maşa iontec'li yani saça daha az zarar verenlerdenmiş. Şu ana kadar 3 kez kullandım. Bir haftada 3 kez iyi bir sayı:) Keşke daha önce alsaymışım:) yapması çok kolay ve kesinlikle çok kalıcı..
Şiddetle tavsiye ediyorum Braun Iontec'i (Braun Satin Hair 7 Iontec / EC1 Saç Bukle Maşası)..
bu da yapılmışı :)
En çok gelen soru : Nasıl yapılıyor?
Saçı arkada toplayıp sonra ince parçalar halinde önlerden alarak kıvırtıyorsunuz:)

No comments: