Monday, January 2, 2012

date or first date?

Geçenlerde çok sevdiğim bir arkadaşım, birisiyle ilk buluşmasını anlatıyordu. Buluştuğu çocuğun masadayken sürekli etrafa sağa sola bakmasına kıl olmuş! bırak sevgili adayını ben arkadaşlarımla otururken bu işi yapanlara KIL oluyorum!! Düşünsenize, heyecanlı heyecanlı bişi anlatıyorsunuz ve karşınızdaki kişinin gözleri fıldır fıldır-sağda solda. Gerçekten sizi dinlese bile, duurm son derece itici, kaba ve dikkat dağıtıcı. Hele bunu ilk kez çıktığınız ve hoşlandığınız biri yapıyorsa bence direkt uzayın oradan! arkadaşın sizle olmaya bakışı 'fıldır fıldır' olacaktır:) ki-bu pek tavsiye edilmez;)
İşte aynen böyle oldu-arkadaşımla bunu konuşmaya başladık sonra konu "yaa.. yeni tanışılan biriyle, ilk resmi buluşmada ne giyilir ki? ne kadar gerici bir mevzuu di mi?" ye geldi :) Komik gibi görünüyor ama düşünsenize hoşlandığınız biri ve o da sizi beğensin istiyorsunuz! Kesin erkekler de kızlar kadar stres yapıyordur diye düşünüyorum! Neyse konuşmamızın sonunda şuna karar verdik : Kendin gibi giyinmenin en iyisi ve en kolayı olduğuna! yani sen sürekli kot ve beyaz tshirt giyen bir tipsen, leopar desenli elbisenin üzerinizdede emanet duracağı kesindir. Ama illah şıkır şıkır giyinmek isteniyorsa da o zaman haftaiçi iş çıkışı buluşun ki, "işden çıktım-o yüzden böyle giyindim" havası yaratabilin;)
First-time date can be stressful, generally stressful;) 'What if he thinks I’m boring? What if I think he’s boring? 'And that doesn’t even begin to cover worrying about your wardrobe. To help take the freak-out level down a notch, you can check followings;) What should I wear? There is one simple rule : Always dress for a first date in clothing that is both neat and clean.
ltb ve minushoe ile yapılabilir mi?
bayıldım-1
risk almak istemeyenler-1
bayıldım-2
;)
üst bordo ile değişebilir;)
bu da çok iyi! babet leopar mı olsa??
cici kız
favorim! 2011'de denedim, çok alkış aldı;)
risk almak istemeyenler-2
spor-şık
'siyah+beyaz+kırmızı' üçlemesi = garantili;)
risk almak istemeyenler-3
sade ve çokk şıkk!
doğal-şık

No comments: