Sunday, January 15, 2012

haftasonu diye buna derim:) / this is real weekend:)

Bu hafta sonu hiç oturmadım desem yeri! Ev temizliğinden tutun, tiyatro, fotoğraf sergisi, 2 farklı arkadaş grubuyla yemek, bar+dans aktivitesi, brunch ve market alışverişine kadar yapılabilecek herşeyi yaptım! Hatta 2 aydan sonra ilk kez Moda'ya gittim ve gerçekten zor oldu:( Neyse zamanla herşeyin normale dönecek-fazla üzerinde durmamak lazım.
Bu arada iki öneri hemen: "Kalbimdeki Osman Hamdi Bey" Haldun Taner Sahnesi'nde. Biyografi olmasına rağmen konu çok iyi işlenmiş, oyuncuların performansı da çok iyiydi. Özellikle drama hocamız Emre Narcı'nın. Hoşça zaman geçirmek isteyenler, beğeneceksiniz.
Diğeri ise bir lezzet durağı! Semolina. Kadıköy Barlar Sokağı'nı bitirin-yürümeye devam. 300-400m. sonra sağınızda minicik sevimli bir makarnacı! Yemeklerin lezzetine mi, personelin yaklaşımına mı, ortamın sıcaklığına mı yoksa orjinal İsviçre çikolatasıyla yapılan suflesine mi bayılırsınız bilemedim:)
waxed ceket : LTB
tshirt : Bershka
kolye : Ole
saat : Swatch
jean : Mango
kolye : Mango
bileklik : Herry

Gece dışarı çıkınca meşhur takılarımla kombinliyorum bu tshirt'ü. Kaplan daha bir Hint Mihracesi gibi duruyor:) Bu arada Ece Sukan'da benzer bir kombin gördüm-iri kolye kesinlikle çok başarılı oluyor. Sanki kaplan'ın başına takılmış "taç" gibi.. Öyle değil mi? Ne dersiniz?

No comments: