Friday, November 25, 2011

yağmurlu gün şıklığı / trying to be Chic on a Rainy Day…

Sanırım yağmurlu havaları da kış’ı da sevmiyorum:( Hava yağmurluyken evden çıkasım gelmiyor. Planlarımı bir milyon kere değiştiriyorum birkaç saat içinde..“Çıkayım, yookk yokk evde kalayım, çıkayım hava alayım, hayır evde kalayım hem sıcak hem de kitap okurum, çıkayımm 2 insan göreyim, evde kalayım-film izleyeyim...” Bu uzun sancılı süreçten sonra dışarı çıkmaya karar verirsem de başka bir stres başlıyor : “ne giysem acaba?” derdi:) Süet ayakkabı giymek istersin olmaz, yağmur çizmesi şık olmaz. Çizme giyersin yağmurluk altına uymaz-saçma sapan dertler yani..ama sonuçta da hep aynı şeyleri giyip çıkıyorum Aşağıdaki arkadaşların seçimleirni ve tarzlarını çok sevdim-sizlerde de paylaşmadan geçemedim.

No comments: