Tuesday, December 2, 2014

Alışkanlıkların Gücü!

Ben de yazamadım mı tam yazamıyorum:) Hayat meşgalesi, kışın iğrenç gri havasının olumsuz etkileri mi desem ne desem bilemedim şimdi..neyse bu hafta baya bir yazıyı toparlamayı düşünüyorum.
Olaya iyi tarafından bakalım hemen-bu geçtiğimiz arada sosyal medyadan tamamen kendimi kurtarmış bulunuyorum! Evet evet yanlış duymadınız. İnstagram dahil olmak üzere sosyal medyayı hiç kullanmıyorum desem yeri..Bu hastalık derecesine varan alışkanlıklarımdan kendimi bir kitap sayesinde kurtardım! Ve sonrasında da oluşan boş zamanımı kitap okumaya adadım. Ne de iyi oldu anlatamam. Bu dönemde okuduklarımdan en çok Alışkanlıkların Gücü (The Power of Habit, beni kurtaran kitap!) ile Sabahattin Ali'den Kürk Mantolu Madonnna'yı sevdim. 
Alışkanlıkların Gücü'nü herkes okumalı ve hayatımızı alışkanlıklarımızın değil, bilinçli irademizin yönlendirmesine olanak sağlamalı!! Çok seveceğiniz garantili-kitap boşuna best-seller olmamış..
KMMadonna'yı uzun zamandır okumak istiyordum ama elim bir türlü varmıyordu-çok sevdim-hatta o kadar çok sevdim ki Sabahattin Ali'nin diğer öykülerini de aldım..S.Ali'nin tasvirleri beni benden aldı-normalden uzzuuunn betimlemeler beni benden alır, içim kıyılır, ruhum daralır ama ilginçtir buradakileri sıkılmadan okudum. Vaktiniz olduğunda iki kitaba da bakmanızı öneririm;)




No comments: