Wednesday, August 6, 2014

you are limited! ;)

Dün bir tanıdığım yine hayatla ilgili mızklanırken, negatifliğini etrafa tükürükler halinde saçarken, bana da bir taş geldi. "ayy seni anlamıyorum kuzum-bu kadar koşturmacanın arasında blogla da uğraşmıyor musun, alemsin" dedi..bense "haklısın" dedim-geçtim. 
Ve özel hatayla iş hayatı arasındaki DENGEyi unutan herkes için ufak bir hatırlatma yapmak istedim bugün. Hepimiz çok çalışıyoruz, çok koşturuyoruz, aşılması gereken sıkıcı trafik ile eğlence saydığımız sosyal medyada geçirdiğimiz zaman bile yeteri kadar zaman katilleri ve aslında bizi olmamız gereken harmoniden uzaklaştıran şeyler. Bunlardan size zilyon tane sayabilirim, sizin de bildiğiniz..Dengeyi sağlamak, şalterlerin atmasını engelleyecek koruyucu sigortaları yapmak lazım. Şalterleri atturan bir makina çalışmaz, faydalı olmaz. Yemek yapamak mı, dikiş dikmek mi, tenis mi, yazmak mı sizin sigortanız? Hiçbiri mi? Yoksa daha bir sigortanız yok mu? yoksa şu an itibariyle yaptığınız ne varsa bırakın ve kendinize, kendinizle bağlantınızı sağlayacak bir mavi kablo-bir acil durum sigortası düşünün. Arayışınızda bol şanslar-kısa zamanda bulmanız dileğiyle;)

No comments: