Saturday, August 2, 2014

banyo var, Banyo Bar:)

Yeni evimiz için çalışmalar başladı-en azından ben sürekli değişen fikirlerime uygun, beğenimin geçmeyeceği mutfak, banyo, çalışma odası, balkon/teras tasarımları peşine düştüm. İyi ki de düşmüşüm! zira çok beğendiğim, 'işte aradığım buydu!' dediğim bir dizayna bir hafta sonra baktığımda beğenmiyorum bile!! O yüzden seçenekleri arttırıp arada bir bakıyorum-hangisi orta vadede hala popüler olacak diye:) Mesela banyolar..aşağıdakileri ilk gördüğümde çok sevmiştim, şimdi yarısı tırt:S 
ama özellikle belirtmeliyim ki bazı banyolar banyo değil, oturma odası, hatta bir bar tadında! yeniliklere açık olmak lazım-her daim:)
bu banyo sabunluk setine benziyor-ondan sevdim!
küçük ebeveyn banyoları için birebir sanki ama havlu nereye asılır bilemedim:P bir de tam karşı duvara ahşap kırmızı, ufak bir boy dolabı şart-iki kapaklı olanından?
bu detaylı duvarı da sonrasında gereksiz buldum:(
bu hala favorim:) ama karşı duvara kocaman bir dolap şartıyla!
yoksa temizlik malzemesidir, ıvırdır, zıvırdır enreye konacak:P
ebeveyn banyosu için risk alınabilir;)
bu da otel gibi-nasıl beğendim hayret??!@!
bunu da hala beğeniyorum-sanırsam:S
mesela bu-nasıl beğenmişim! şaşıyorum!?
mesela bu da ebeveyn için hala uygun duruyor..
bunu da sevmişitm, Antalya-The Marmara'daki gibi..ebeveyn için ok;)
bu rustikimsi tasarım da hoş, ya bilemedim hoş mu gerçekten?
ama beyaz tuğla mutlaka kullanmak istediğim bir duvar şekli-
belki mutfak için daha ideal olabilir

No comments: