Monday, June 23, 2014

Shoecolic!

Bu aralar para harcamıyorum diye seviniyordum-ama birden arka arkaya bir sürü ayakkabı alarak sevinme işini sona erdirdim:P Yine son zamanlarda fosforik şeyler giyme durumu vardı. Sezon başı Elle'den bir Valentino benzeri bişi almıştım ama koşmak için çok uygun olmadı:( Aslında istediğimin bu olmadığını geç anlamış oldum. 
Sonra Asics ve Mizuno'da bir iki birşey beğendim ama 400TL olduğunu duyunca elim yanmış gibi ayakkabıları yerlerine bıraktım! Sadece fosforlu diye bir ayakkabıyı almak işime gelmedi-evde bekleyen güzel, running amaçlı alınmış Nike ve Adidas'ları düşününce:( Ama fosforlu bişi alasım geçmedi-taa ki Intersport'a gidene kadar:)
Bu ProTouch'ları gördük beğendik. Fiyatının 75 TL olması beğenimizi arttırdı. Gayet de uygun yürüyüşe hatta abartmamak kaydıyla koşu içinde güzel. Önümüzdeki iki yıl içinde hiç spor ayakkabı yatırımı yapmmaya söz vererek ikisini de alıp evin yolunu tuttuk:)
Kendime alırken aşağıdaki şirin şeyi de Egoş'a almadan dönemedik ;) 
Bunlar da geçen haftanın ganimetleri:)
Bir tane mavi babet istemiştim ama tona karar verilemeyince baya bişi alınmış. Allah Razı olsun alandan da kullanandan da:) Sağ üst köşedeki sade olanı süslücem incik boncukla;)


2 comments:

Ödül Melek said...

Sonra nereye harcadım bilemiyorum diye gelme bana:) Güle güle giy canım.

Ödül Melek said...

Şekerim, Ege ye aldığınız sandaletleri normalde de giyiyor mu? Yürümesi vs rahat mı dikkat ettin mi? Yoksa sadece deniz kenarında giyilecek bişey mi?