Sunday, June 22, 2014

Bebek Şenliği

En son post'ta "Bebek Şenliği' demiş ve kalmışım:) Geçen hafta 4 günde 5 şehir yapıp, Cuma günü de sabahtan İzmit, öğleden sonra Levent yapınca, Cuma akşamını erkenden uyuyarak değerlendirdim:) Dün de ev temizliğidir, mail temizliğidir derken ancak yazabiliyorum:)
Bebek Şenliği'ne her sene gitmek için niyet ediyoruz ama o korkunç trafiğe girmemk için vazgeçiyordum ama bu kez motorla gidecek olmamız fikrimi değiştirdi:) Evet tehlkeli felan ama İstanbul trafiğine takılmamak ve aslında heryere olması gereken sürede gidebilmek gerçekten büyük lüks!
İlk durağımız Gaios'du..tabiri caizse bir nevi "Saç Güzelleştirme Merkezi":) Çok güzel saç bantları vardı. Kafamda sadece kulak bölgesindeki küpeye tahammülü olan ben, saçlarımın yine özgür kalmasını istedim ve birşey almadan bu reyondan geçmeyi başardım:)
üstteki standı geçtim ama sonraki standdaki bu lame sneakersa hayır diyemedim. Vee hemen ayağımdaki babetlerimle vedalaştım. Görmemişin sneakersı olmuş eskleri de hemen çıakrıp, yenileriyle foto çektirdim:P Bir de daha bu hafta başında Amerika'dan 6 çift yeni sneakers gelmişti!! Yani ne diyeyim gözüm doysun:(
Bu çantalar harikaydı! İstediğim model olsa atlamayacaktım ama kısmet değilmiş:(
tamamen el yapımı, suluboya takı ve aksesuarlar-hepsi harikaydı harika!!
fosforlu herşeye hastaız-farketmez detayı;)
ya şu elbiselerin tatlılığına bakar mısnız? Minik kızlara Minnie elbiseler..
tam biz geçerken çalan şarkı : senden başka senden başka sevemem ben hiç kimseyi :))
kokoş köpüş ve kediş aksesuarları da görülmeye değerdi;)
Trafiksiz ve rengarenk bir Pazar'ı daha bitirip, evimize dönme vakti;)
İyi haftalar şimdiden..

No comments: