Thursday, September 12, 2013

düğün fotoğrafçısı

Fotoğraf olayını seviyorum biliyorsunuz ama çok düğün dernek kalemi bir tip değilim-gerçi son zamanlarda kişiliğimde oluşan erezyonu saymıyorum;) Fotoğrafı sevdiğimden ve yaşanacak olan olayda önemli bir lokasyon olduğundan düğün karelerine müdahale edesim var. Çok beğendiğim kareleri fotoğrafçımdan rica edeceğim artık..Tabi kendi muhteşem fikirlerimi benzeri olmadığı için paylaşamıyorum henüz burada inşallah biz çekildikten sonra;)
Bu fikri çok sevdik
bu fikri de çok sevdik:)
Bunu PhiPhi Island'da sandaletlerimizle yapıcaz;)
Ekim sonu ya bizim okasyon kesin yağmur bekliyorum:)
Fotoğraf çizmem hazır. Çiçekli yağmur çizmem;)
bu kare de banko yapılacak;)
bir ara çiçeğimi lavanta yapayım mı diye düşünmüştüm ama ayakkabı renginden
dolayı bu fikir bana uymuyor artık:I ama çiçeği arabadan göstermek sevimli bir fikir;)
bu gelinlik benimkine de benziyor
yağmur olmazsa kesin böyle bir poz işine gireceğim:)
çerçeve işi, kına da, bekarlığa veda da kısaca her yerde moda sanırım:)
 
valla benim burnum profilden iyi poz vermez ammaaa müstakbel eşimin
güzel burnuna ve fotoğrafçının becerilerine güveniyorum ;)

No comments: