Tuesday, September 10, 2013

Ayakkabı Meselesi :S

Ayakkabı meselesi bir kadın için başlı başına önemli bir konudur. Kategori "Gelin Ayakkabısı" olunca işin ehemmiyeti birkaç kat daha artar. Ben de "amann böyşe şeyler benim için önemli değil ne gerek var rahat birşey giyip giderim" derken birden kendimi harıl harıl ayakkabı arayışı içinde buldum tahmin edildiği üzere:) Aslında diğer herşeyde başka bir insana dönüştüm sanırım? "Yurtdışında evlenelim gelelim" diyen ben'le şu anki BEN arasında baya bir fark var sanırım:)
Neyse araştırmalarıma tam gaz başladım. İnternetten biraz baktıktan sonra ayakkabımın Beyaz olmayacağına ve topuklarına rağmen acaip rahat olmasına hızlıca karar verdim:) Fuşya mı cart mavi mi olsun derken dün akşam üstü İzmir'de eve gitmek için taksiye binmeye çalışırken (İzmir'in Kurtuluşu olduğu için trafik felçti. Muhteşem İzmirliler Kurtuluş Günü'nü Cumhuriyet Çoşkusu ile birleştirmişlerdi. Çok feci grip olmasam ben de o çoşkuya katılmayı çok isterdim:( neyyse nerede kalmıştım?) selpaklarımın bittiğini farkettim. Şimdi ne alaka demeyin. Burnunuz fokur fokur akarken selpaksız olmak çıplak olmak gibi birşey:) Selpak almak için yolun karşısına geçtim. Aralarda selpak alacağım bir yerler var mı diye bakarken Düğünde giyeceğim ayakkabımı gördüm:) İlginçtir nişanlığımı da Çeşme'ye giderken aynı sokaktaki Iconas'tan almıştım ve o da çok sponton gelişmişti:)
Ayakkabımın bana özel tasarımı ay sonunda tamamlanacak ve ben de sizlerle o zaman paylaşacağım-belki de 26 Ekim'den sonra;) Ama o zamana kadar beğendiğim ayakkabıları sizle paylaşmak istedim. Belki size arayışınızda faydası olur;)
 
Bu da Demet akalın'ın meşhur ayakkabısı:)
Hepsi birbirinden güzel değil mi? Ama en güzeli burada değil-çünkü 0, benimkisiii:)

No comments: