Friday, August 16, 2013

ballı mıyım neyim?

Bayram tatilinde internette dolanırken bir bloggerın giydiği bluzu çok beğenip wishlist'ime almıştım. Sonra baktım Zara ve sezon başı...sonra dedim, ooo mümkün değil yoktur bu-ama yine de baktım web'e- Zaranın sayfasından bile kaldırılmış:( Şimdi bunu aklınızda tutun.
Hoopp bugüne geçelim: Öğlen iş yemeği var. Yemeğin sonunda hoopp üzerime garson kahveyi dök! Allahtan yanmadım ama beyaz pantolon üzeri telve melve pek hoş durmadı:) Bir AVM'nin Midpoint'indeyiz..2 dakika izin alıp hemen üst kattaki Zaraya vınn..direkt masa üstündeki business pantolonların oraya-denemeden bi tane 34 alıp kasaya koştururken, masalardan birinde yukarıda bahsettiğim bluzu gördüm. Yok artık daha neler-derken baktım harbi o ve S ve de 100TLden 40 TL ye inmiş. Onu da hoopp pakete tabi..Yani bişi olacaksa, kısmette varsa oluyor demek. Boşuna dememiş büyükler : Kısmetse gelir Hintten Yemenden kısmet değilse ne gelir elden;)
İşte o bluz..tatatatattam:

No comments: