Monday, August 19, 2013

antikacı? ızgaracı?

Bu Pazar Ruhsaroviç bizi Titiz Izgara'ya yolladı. "Yolladı" diyorum çünkü son zamanlarda Sapanca tarafına gitmeden arayıp kendisinden tavsiyeler alıyoruz:) Mekanın adının Titiz Izgara olduğunu duyunca burdan kahvaltı çıkmaz dedik ama sonra dediğimizden utandık. Yahu bahçe içinde antikacıdan bozma bir ortamda kalorisi bol bir o kadar da lezzetli kahvaltı yapma şansınız olan bir yermiş Titiz Izgara..Fiyatları da lezzetin ve ambiansın yanında "hediye"si gibi gelebilir;) 
gömlek:Colins - jean:Zara - çanta:Furla - sandalet:Twiggy 
benim canım sevgilim alem bir insan-fotoğraf çeksin diye poz verip duruyorum-sonra bir baktım ortada foto yok! onun yerine çantama, ayakkabıma, satime felan zoom var..
Ama neye zoom yaptıysa candy bag'imi mutlaka kareye almış:) Niyee?
Çantayı Şubatta kendisi almıştı çünkü-belimin ağrıdığı dönem-keyfim yerine gelsin diye..o vakit çok sevinmiştim ama şimdi o kadar sevindirik değilim zira her yer Furla çakması kaynıyor:( 
bu kot var ya bu kot-bombastic! Yeni sezon Zara-bizim kızlar tam kadro aldık kendisini:)
bu da fotoların  JUBİLEsi olsun ;)
yukarıdaki kahvaltı sadece 25-TL!

No comments: