Saturday, June 29, 2013

NGBB

günayyydııınnn..Dün gece sinemle konuşurken : "kızım blog çok kel kaldı, giriyorum giriyorum aynı şeyler-tembellik yapma" deyince bu sabah erkenden kalktım. Bisiklet kullanacaktım ama sonra vazgeçtim, yazayım istedim. Bugün bahçeden bağlanıyorum sanal aleme..ağaçların altındaki şezlongumdan biriken tüm paylaşımları aktaracağım.
Efendim önce otobanın ortasındaki VAHA ile başlayalım: Nezahat Gökyiğit Botanik Bahçesi-NGBB..
Ataşehir yakınlarından geçerken hep tabelasını farkederdim ama hiç gitme fırsatım olmamıştı.
Biliyorsunuz bizi-birimiz Dukan'cı birimiz Karatay'cıyız:) Hal böyle olunca brunch için gidilen her yerde takip ettiğimiz akım 'Turkish Styling'e dönüşüyor ve dana gibi yiyoruz. Özellikle ben kahvaltının sonunu ekmek üstü bal+nutella+kaymakla yapıyorum!! gittiğimiz yer Kale Cafe'yse ekmeğim içi çikolatalı olandan oluyor! Hayalgücüm sınır tanımıyor yani-ürkünç biri olup çıkıyorum..İrademiz masadaki şekerli şeylerle sınırlı olunca dedik hiç kasmayalım sağlıklı bişiler yapalım. Birden aklımıza geçen arkadaşlarımızın gidip önerdiği NGBB geldi. Diyetlerimize uygun yiyeceklerimizi alıp fırladık NGBB'ye.
Kapıdan girdikten sonra size parkı tanıtıcı bir broşür veriyorlar, isterseniz burada bağıştada bulunabilirsiniz (bence bulunun çünkü bu park bağışlarla ayakta). Biraz yürüyünce içinde parktaki çiçeklerin fotoğraflarının bulunduğu bir tünelden geçiyorsunuz ve tünelin bitiminde nilüferlerle dolu bir havuz karşılıyor sizi. Biz saat 12'de gidince yer bulmakta zorlandık biraz-herkes biizm gbi Dukan-Tay'cı olmadığından sepet sepet yiyecek içecekle gelip hiç gitmeyecekmiş gibi yerleşmiş masalara..masaların boşalmasını beklerken açlığa dayanıp etrafı gezme kararı aldık.
PArkın etrafında TEM olduğuna inanmak zor çünkü içerde duyduğunuz sesler kuş ve çocuk sesi..Etrafta çiçekler, ağaçlar ve gelinler var. Evet evet yanlış yazmadım, yanlış okumadınız GELİN dedim. Ortam güzel olup bir de şehrin göbeğinde olunca fotoğraf çekimi yapmak isteyen çiftler tarafından istila edilmiş. Hatta biz biryere 'gelin tarlası'adını verdik. Eteklerini çiçek gibi açıp yere oturmuş en az 5 gelin vardı:) Zavallı damatlarda yanlarında figüran olarak beklemedeydi:)
Üşenmeyin sabah koyun kahvaltılıklarınızı bir torbaya ve soluğu Nezahat Gökyiğit Botanik Bahçesinde alın-havanız değişir-doğanıza uygun bir yerde güzel bir geçirip, keyiflenirsiniz.
 
Hayatın gerçeği bazı açılardan görünüyor:Beton bloklar!
Proteinin dibine vurmuş kahvaltı + Öğle yemeğimiz!

 


No comments: