Wednesday, April 24, 2013

şeker mi çanta mı belli değil

Mart ayında sağlam bir grip geçirip 4 gün gözüme açamadan yatmıştım hatırlarsınız. Canım da sevinirsem enerjimin ve sağlığımın yerine geleceğini düşünmüş ki bana içi çikolata dolu pembe renkli bir candy bag getirmişti:) o an hastalık haliyle çok sevinemesem de uzun zamandır 'aliim mi almiim mi?' diye düşündüğünüz birşeyin hiç aklınızda yokken size gelmesi gerçekten güzel bir duygu. Henüz kullanamadım kendisini ama en kısa zamanda bu sayfalarda göreceksiniz benim kokoş çantamı da..
Plastikten yapılmış olması zaten çantayı yeteri kadar farklılaştırıyor diğerlerinden ama bir de canlı renkleri yok mu? Tamamen 'dikkat çekici' hale getiriyor bu çantaları. Renk renk şeker gibiler-boşuna dememişler 'candy bag' diye:) Kendimin olunca başka hangi renkler varmış diye baktım ama gördüm ki en güzeli benim ki:)..sizce de en güzeli pembesi değil mi?

No comments: