Friday, April 12, 2013

Karadeniz'den

hadi bakalım herkese merhaba,
uzun zaman oldu sanırım ama gerçekten ama gerçekten yoğun günler geçirdim-aslında geçirmeye de devam ediyorum ama bloguma daha fazla zaman ayırmaya karar verdim.
Dün sabah iş için Samsun'a geldim. Şimdi Ordu'dayım ve birazda aksilik olmazsa Trabzon'dan İstanbul'a dönüş olacak. Daha önce de gelmiş ama bir türlü yazamamıştım bu kez telefodan çekilmiş te olsa birkaç fotom ve onlarla birlikte paylaşacağım önerilerim var:)
Samsun'da kahvaltı yaptığımız yer 10 numaradı:Orjin. Nerede diye sorarsanız diyebileceğim tek cevap Deniz kıyısında olur:) ama internetten bulabilirsiniz adresi;) Güveç menemenlerini özellikle yiyin-zaten de Samsunun menemeni ünlüymüş.
Öğle yemeği Çarşamba'da Midilli'de idi..bahçesinde Karadenize özgü yemeklerimizin tadını çıkardık. Yemeklerin adını paylaşmak istiyordum ama unuttum:(
Ordu-Anemon otele (yeni açılan Anemon'ların hepsi şahane-düşünmeden seçin, Hilton'da bulamazsınız konforlarını ve gülen yüzlerini) geçerken Perşembe sahil yolunu kullandık. Çok başarılıydı. Motorla gezmek için harika bir yol bence. Özellikle Gürcüler için önemi büyük olan Yason Kilisesi(Jason Church) ve yol üstündeki favorim Vonalı Celal'in yerinde biraz zaman geçirin derim. Arkadaşımın söylediğine göre Yason Çiftiliği diye biryer de varmış ve Atlas dergisinde farklı tatil alternatifleri arasında gösterilmiş. Ben görmedim ama o yeşilliğin içnde ve denize yakınsa kesin değer 1-2 gece kalmaya..
Karadeniz Tur'u yapmayı düşünenlerin kesin karar vermesini sağlayacak Jason'dan ve Vonalı'dan birkaç foto;)
Ayrıca Emel'ime de sevgiler :*
şimdi de kendimi ekliim kareye..
 
FIN
:)
 

No comments: