Tuesday, August 21, 2012

tatile ihtiyacım vaarrrr

Benim gerçekten dinlenmeye ihtiyacım var-yorgunum, yorgunum hissediyorum. O yüzden dün dayanamayıp, bayram seyran demeden, uyanır uyanmaz kaçtım yine 'huzur mekanıma'..hava yine harikaydı ve yine ruhum dinlendi! Kitabıbı da bitirdim. Biliyorsunuz geçen hafta yine sahilde başlamıştım, orada bitti kitap. Valla ben çok beğenmedim. Kitabun adından da ablaşılacağı üzere konu enteresan o doğru ama arkasında yazdığı gibi süper bir aşk hikayesi değil-en azından size bir çırpıda 'daha iyi kaleme alınmış, 3 en iyi aşk hikayesi'ni sayabilirim-ama bunu değil..yine de 'değişik' birşeyler okuyayım diyorsanız, bakılabilir..
başlangıç-bitiş noktası : aynı şenzlong:)
gökyüzü masmavi!
bekleyen 'kayık'..
bu kez "şaşaa"dan uzak..sadece..
hiç falsız olur mu:) 
tshirt:LTB - şort:XSide - terlik:QueenBee

No comments: